Program szkolenia:

  • Strategia komunikacji marki na Facebooku – od czego zacząć, jak się przygotować, jak ją stworzyć,
  • Zasięg organiczny na Facebooku i Instagramie – jak działa, na co zwrócić uwagę, by był większy,
  • Zasięg organiczny na przestrzeni lat na Facebooku – porównanie i zestawienie tego co było i jest,
  • Panel strony firmowej na Facebooku – jak działa, co i gdzie,
  • Oprawa graficzna strony firmowej na Facebooku – wymiary grafik, możliwości,
  • Korzyści aktywnej strony firmowej na Facebooku oraz generowanie aktywności,
  • Statystyki strony firmowej na Facebooku – jak je czytać i jak rozumieć,
  • Tworzenie angażujących treści oraz typy treści – które wiodą prym, a które zbierają dane,
  • Innowacyjne podejście do social mediów – jak je wygenerować i jak zaimplementować w naszej komunikacji,
  • Grupy i wydarzenia na Facebooku – jak je wykorzystać,
  • Facebook LIVE – jak wykorzystać tę opcję i jak się odpowiednio przygotować,
  • Planowanie publikacji i działanie z harmonogramami – czemu się opłaca i jak to robić,
  • Social media w Polsce – liczby, fakty, zagrożenia, przyszłość,
  • Dlaczego Facebook (nie)umiera.

Czas trwania: (do 8 godzin z 1-godzinną przerwą lunchową)

00
dni
00
godz.
00
min.
00
sek.

Szczegóły

Temat: Facebook Business Page & Strategy – Szkolenie 1 dniowe
Prowadzący: IT 44
Rozpocznij: 02/07/23 09:00
Czas trwania: 8 godzin 0 minut
Strefa Czasowa: Europe/Warsaw

Uwaga: Odliczanie wskazuje czas bazujący na podstawie Twojej lokalnej strefy czasowej.