- Szkolenie odbędzie się po zebraniu grupy minimum 5 osób, maksymalnie 10 osób.
Czas trwania Szkolenie 2-dniowe (do 8h z 1h przerwą lunchową)
Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
- Panel reklamowy ekosystemu Facebook Ads – jak działa, co i gdzie,
- Cele reklamowe i formaty reklam – kiedy który wybrać i dlaczego,
- Jak się przygotować do skutecznej kampanii na Facebooku i Instagramie,
- Wskaźniki celów reklamowych na Facebooku oraz KPI,
- Czym jest ABO i CBO, które i kiedy wybrać,
- Jak Facebooku profiluje nas i naszych odbiorców,
- Remarketing dynamiczny – jak go zaimplementować i wykorzystać,
- Precyzyjne omówienie struktury kampanii na Facebooku i Instagramie,
- Jak czytać i tworzyć raporty reklam,
- Ustawienia konta, faktury, rozliczenia,
- Tworzenie grup docelowych i narzędzia do tego potrzebne,
- Kierowanie reklam po zainteresowaniach,
- Skuteczne grafiki w reklamie na Facebooku,
- Budżet – z jakimi kosztami się należy liczyć i jaki efektów spodziewać,
- Jak dobierać cele reklamowe i rodzaje reklamy – co działa, co nie,
- Co wolno, a czego nie wolno w reklamie na Facebooku,
- Zaawansowane metody kierowania reklam na Facebooku (niestandardowe grupy odbiorców): bazy mailingowe, kontaktowe, podobni odbiorcy, aktywni użytkownicy oraz inne,
- Narzędzia analityczne potrzebne do efektywnej reklamy na Facebooku i Instagramie,
- Facebook pixel i weryfikacja domeny – omówienie czym jest i do czego służy,
- Dlaczego reklama na Facebooku z miesiąca na miesiąc tylko bardziej się opłaca,
- Jak analizować i sprawdzać reklamy konkurencji.
Szkolenie zawiera również szereg 20-40 minutowych warsztatów tj.: optymalizacja nagłówka na profilu prywatnym, optymalizacja opisu siebie oraz firmy, analiza naszego profilu poprzez narzędzia LinkedIn.