Centrum Analiz Branżowych opublikowało wyniki 13 edycji badania, w którym zaprezentowano, jak producenci okien w Polsce postrzegają dostawców materiałów do produkcji okien. Celem badania było wskazanie, które elementy współpracy z dostawcami są dla producentów okien najistotniejsze, a także którzy dostawcy najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Ankietowani producenci oceniali dostawców profili okiennych z PVC m.in. pod kątem szerokości oferty, jakości produktów, relacji jakości do ceny, innowacyjności, czy też wizerunku.
5 x NAJ
Aluplast został najwyżej oceniony we wszystkich badanych aspektach, notując w większości z nich blisko dwukrotnie większą liczbę wskazań niż druga wymieniana firma:
Oczywiście bardzo cieszą nas tak dobre oceny i postrzeganie naszej firmy przez producentów okien – podsumowuje Marcin Szewczuk, Marketing Managaer Aluplast sp. z o.o.. Tym bardziej że nasze „notowania” w stosunku do poprzednich edycji badania udało się poprawić we wszystkich badanych kategoriach, co jest szczególnie cenne w kontekście wskazywanych przez producentów powodów nawiązania współpracy z dostawcami. Jak deklarują producenci okien najistotniejsze są dla nich w tym kontekście szeroka oferta , dobry stosunek jakości do ceny, wysoka jakość oraz dobre relacje i wieloletnia współpraca. Jesteśmy bardzo dumni, że będąc od ponad 20 lat liderem w sprzedaży systemów okiennych z PVC jesteśmy jednocześnie tak wysoko i pozytywnie oceniani w kluczowych w naszej filozofii aspektach, jakimi są właśnie szerokość oferty, relacja ceny do jakości, czy innowacyjność.
Jak oceniają umiejętność reakcji na sytuacje kryzysowe swoich dostawców?
Ostatnia edycja badania miała miejsce w roku 2020, tak więc tegoroczne wyniki pozwalały ocenić skuteczność działań poszczególnych dostawców w kontekście dwóch ostatnich sezonów, w których zmagać musieliśmy się z jednej strony z ograniczeniami związanymi z COVID-19, a z drugiej strony z trudnościami wynikającymi z braków surowcowych.
Aluplast został zdecydowanie najlepiej oceniony przez producentów okien za umiejętność reakcji na sytuacje kryzysowe, otrzymując notę 4,83 (w skali od 1 do 5). Była to jednocześnie najwyższa ocena w tej kategorii wśród dostawców różnych komponentów do produkcji okien, jak np. szyb, okuć, czy profili aluminiowych
TWORZYMY RAMY
Zgodnie z naszym hasłem „Tworzymy Ramy” do efektywnego i skutecznego działania naszych partnerów – podkreśla Marcin Szewczuk. Innowacje leżą w naszej naturze. Nie narzucamy rozwiązań i nie dokonujemy wyborów za klientów. Zamiast tego słuchamy uważnie i dajemy im możliwie najszerszą paletę produktów, z których na pewno wybiorą ten właściwy. Podstawą polityki rozwoju produktów Aluplast jest ich kompatybilność. Konstruowanie otwartych systemów, które mogą być ze sobą łączone, umożliwiają ich stałą rozbudowę i swobodę wyboru rozwiązań najlepiej dostosowanych do potrzeb rynku.
——————————
Aluplast od 20 lat jest liderem rynku systemów okiennych z PVC w Polsce, z udziałem rynkowym szacowanym na ok. 24-25%. Polska spółka, utworzona w 1995 roku w Poznaniu, jest obecnie odpowiedzialna za obsługę m.in. takich rynków jak: Rumunia, Wielka Brytania, Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia. Aluplast sp. z o.o. jest częścią Grupy Aluplast posiadającej 24 oddziały produkcyjne i przedstawicielstwa, poprzez które jest obecny w ponad 80 krajach na całym świecie.
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Polityki i regulaminy:
Social Media:
Adres:
Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe
Polski Klaster Budowlany
Polski Klaster Budowlany Prosta Spółka Akcyjna
ul. Pułkowa 11A, 15-143 Białystok
Tel./fax (85) 652 61 07
biuro@polskiestowarzyszenie.pl
Dane rejestrowe:
NIP: 542-290-15-67
REGON: 052252089
KRS: 0000221615
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Konto bankowe:
Bank Spółdzielczy O/d w Zaściankach 07 8060 0004 0842 5276 2000 0010
© 2023 Polski Klaster Budowlany. Wszelkie prawa zastrzeżone.