- Szkolenie odbędzie się po zebraniu grupy minimum 5 osób, maksymalnie 10 osób.
Czas trwania Szkolenie 2-dniowe (do 8h z 1h przerwą lunchową)
Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
- Strategia komunikacji marki na LinkedIn – od czego zacząć, jak się przygotować,
- Budowa profilu prywatnego oraz firmowego na LinkedIn,
- Panel strony firmowej na LinkedIn – jak działa, co i gdzie,
- Konstruowanie zasięgowych treści na LinkedIn,
- Panel reklamowy na LinkedIn,
- Statystyki strony firmowej na LinkedIn – jak je czytać i jak rozumieć,
- Omówienie głównych funkcji LinkedIn i optymalizacji działań w jego obrębie,
- Czym jest Social Selling Index,
- Wstęp do marketingu B2B,
- LinkedIn w Polsce – dlaczego to dopiero początek i czemu musisz tam być,
- System rekomendacji i weryfikacji umiejętności – jak działa i na czym się skupić,
- Dlaczego hashtagi są ważne,
- Linkedin Insight Tag – jak budować zaawansowane grupy odbiorców w reklamie na LinkedIn,
- Dlaczego reklama na LinkedIn jest droga, ale za to skuteczna,
Szkolenie zawiera również szereg 20-40 minutowych warsztatów tj.: optymalizacja nagłówka na profilu prywatnym, optymalizacja opisu siebie oraz firmy, analiza naszego profilu poprzez narzędzia LinkedIn.