Program szkolenia:
- Strategia komunikacji marki na Facebooku – od czego zacząć, jak się przygotować, jak ją stworzyć,
- Zasięg organiczny na Facebooku i Instagramie – jak działa, na co zwrócić uwagę, by był większy,
- Zasięg organiczny na przestrzeni lat na Facebooku – porównanie i zestawienie tego co było i jest,
- Panel strony firmowej na Facebooku – jak działa, co i gdzie,
- Oprawa graficzna strony firmowej na Facebooku – wymiary grafik, możliwości,
- Korzyści aktywnej strony firmowej na Facebooku oraz generowanie aktywności,
- Statystyki strony firmowej na Facebooku – jak je czytać i jak rozumieć,
- Tworzenie angażujących treści oraz typy treści – które wiodą prym, a które zbierają dane,
- Innowacyjne podejście do social mediów – jak je wygenerować i jak zaimplementować w naszej komunikacji,
- Grupy i wydarzenia na Facebooku – jak je wykorzystać,
- Facebook LIVE – jak wykorzystać tę opcję i jak się odpowiednio przygotować,
- Planowanie publikacji i działanie z harmonogramami – czemu się opłaca i jak to robić,
- Social media w Polsce – liczby, fakty, zagrożenia, przyszłość,
- Dlaczego Facebook (nie)umiera.
Czas trwania: (do 8 godzin z 1-godzinną przerwą lunchową)